Využíváte svůj web naplno?
Chytrý web není jen WEB. Je to také nástroj na sbírání a pravidelné kontaktování Vašich kontaktů.
- Kontaktujete svoje kontakty?
Při procházení některých webů jsem si všimla, že je v databázi jen málo kontaktů. Zkuste dát dohromady 200 až 1000 e-mailů. Nemusíte znát jméno a příjmení, stačí jen e-mail, se kterým jste byli někdy v kontaktu, nahrajte do Optimailu, odešlete Oveřovací e-mail (kvůli GDPR) a zařaďte si e-mail do přednastaveného automatu. Na vše je manuál nebo videonávod. Možná to zní teď složitě, ale zabere Vám to pár minut a ušetří spoustu práce v budoucnu.
Zároveň máte v administraci svého webu možnost odesílání článků těmto kontaktům. Stačí zaškrtnout jedno políčko a automat odešle každé 4 týdny nový článek do Vaší databáze.
Moje zkušenost - Poslala jsem jeden e-mail do své databáze asi 1000 kontaktů. Hned druhý den mi volal pán, u kterého jsem měla kdysi na plotě plachtu (a poslala jsem mu jen jeden e-mail z přednastaveného automatu), že prodává byt, že se mu líbí moje články a chce, abych mu byt prodávala. Domluvili jsme se na spolupráci, byt jsem prodala během chvíle a to jen díky jednomu e-mailu.
Připomínejte se svým kontaktům nebo to udělá někdo jiný za Vás.
2. WEB a sociální sítě
Jistě je Vám jasné, že na Váš web přijde jen málo lidí jen tak, že si Vás vygooglili. Musíte je na svoje stránky navést. K tomu slouží spousta možností.
- facebook - zde můžete sdílet a propagovat svoje stránky, zároveň můžete sdílet a propagovat nové články na Vašem webu. Vědí o Vás nejen Vaši přátelé, ale také okruh 30-ti tisíc uživatelů ve Vašem okolí? Od toho je tu právě propagace - dejte do ní 300, 500 až 1000 Kč měsíčně a buďte vidět. Využijte toho, že každý měsíc “píšete” nové články a dejte o tom vědět nejen svým přátelům. Nově můžete propagovat i Stránku nemovitosti. Proč přivádějt návštěvnost na sreality, když ji můžete mít na svém webu díky stránce, kterou vytvoříte přímo pro přávě nabízenou nemovitost. Nárůst návštěvnosti stránek při propagaci stránky nemovitosti je stonásobný. Využijte toho!
- instagram - nahrajte krátké video - zase například o tématu nového článku a pozvěte na své stránky, nezapomeňte přidat hashtag #reality #bydlení #nemovitosti atd… Pozor! O instagram je nutné se starat téměř denně. Pokud se do toho pustíte, přidávejte příspěvky o své práci a trochu i o svém soukromí pravidelně. Používejte Instagram Stories, vysílejte živě, označujte místa a osoby. IG je hlavně o fotkách a videu, nepřidávejte příliš textu.
- facebook a instagram jsou propojené sítě - nemusíte se starat o oboje. Stačí jen na instagramu zaškrtnout, že chcete příspěvek sdílet i na facebooku.
- youtube kanál - pokud točíte videoprohlídky, jistě máte svůj youtube kanál, přidávejte do popistku i odkaz na své stránky, zároveň můžete vkládat i další krátká videa, která dáváte na instagram nebo facebook.
Moje zkušenost - Na facebooku propaguji každý měsíc buď novou inzerovanou nemovitost, článek nebo odkaz na své stránky - s cílem být vidět. U žádného jiného makléře ve svém okolí to nevidím. Stojí mě to 1000 Kč měsíčně, ale přináší mi spoustu doporučení a poptávek. Poslední 4 nemovitosti, které jsem prodala byly z doporučení někoho z přátel nebo fanoušků mé stránky na facebooku.
3. Odkaz na stránky přidávejte všude
Svůj odkaz - svojí doménu - svoje jméno dávejte všude, kam Vás napadne :). Mějte ho na vizitkách, plachtách, polepu auta, v profilu na facebooku, v podpisu v e-mailu, v tištěné inzerci, ve videoprohlídkách….
Tím, že přivedete na své stránky více lidí, získáte více kontaktů, které si stáhnou Váš e-book a pokud je budete pravidelně kontaktovat, budou Vás mít na paměti, budou Vás považovat za odborníka a pokud se i někdo v jejich okolí bude shánět po makléři, vzpomenou si na Vás. Využijte svoje kontakty. Buďte vidět. Kdo není dohledatelný na internetu, jako by nebyl.