Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení


Blog

Jak funguje umělá inteligence v Chytrém webu makléře

Jak funguje umělá inteligence v Chytrém webu makléře

V dnešní době je pro realitní makléře klíčové zaujmout potenciální klienty skrze poutavý a relevantní obsah. Vytváření takového obsahu je však časově náročné a finančně nákladné, a právě zde vstupuje do hry umělá inteligence (AI), která vám pomůže s tvorbou unikátního obsahu.

Vyšší zisky se skrývají na sociálních sítích. Zajděte si pro ně

Vyšší zisky se skrývají na sociálních sítích. Zajděte si pro ně

Tradiční inzerce osloví jen ty, kteří mají aktuální potřebu. A těch je minimum. Obrovské množství potencionálních klientů zůstane stranou, sociální sítě mají moc to změnit. Začněte využívat všechny funkce Chytrého webu makléře, ukážeme vám, jak prezentace na sociálních sítích naplní vaši databázi kontaktů.

Chytrý web makléře – více peněz za méně práce

Chytrý web makléře – více peněz za méně práce

Pro realitní makléře je profesionální webová prezentace jedním ze stavebních kamenů úspěchu. Chytrý web makléře je unikátní aplikací, která makléřům pomůže využívat moderní metody prodeje a komunikace s klienty. Dostaňte se mezi realitní špičku, staňte se chytrým makléřem!

Stránka nemovitosti prodává moderně a efektivně

Stránka nemovitosti prodává moderně a efektivně

Vlastní webová stránka nemovitosti v aplikaci Chytrý Web Makléře je uživatelsky přívětivá, a kromě profesionální prezentace umí mnohem víc. Pomůže vám prodat (ale i nabrat) nemovitost za vyšší cenu než tradiční inzertní servery. Jak vlastní webová stránka nemovitosti prodává i nabírá? Odhalíme tajemství.

Aukce nemovitosti, maximální prodejní cena, maximální provize

Aukce nemovitosti, maximální prodejní cena, maximální provize

Sledujete trendy realitního trhu? Pak vám aukce nemovitostí nemohly uniknout. Přidejte se k těm, kteří dokáží nabídnout maximální prodejní cenu klientům. Ukážeme vám, jak na aukce nemovitostí a jak získat vysokou odměnu za úspěšný prodej. Aukce nemovitosti je synonymem spokojeného kupujícího, nadšeného prodávajícího a odměněného makléře.

Jak využít YouTube k podnikání?

Jak využít YouTube k podnikání?

Mezi sociální sítě patří neodmyslitelně i YouTube.com. Zde si můžete založit vlastní účet, respektive vlastní kanál. Pomocí videí potom pěkně, názorně, vtipně a flexibilně ukázat jak vaše služby vypadají.

LinkedIn - Proč je dobré ho mít?

LinkedIn - Proč je dobré ho mít?

Lidé si začínají všímat profesní sítě LinkedIn, ale také nevědí, k čemu vlastně tato síť je. Proč je dobré budovat si profil na LinkedIn a k čemu to vlastně slouží?

Stále váháte s propagací na facebooku?

Stále váháte s propagací na facebooku?

Nedávno vyšel na iprima.cz zajímavý článek o tom, že mladí lidé (do 24 let) opouštějí facebook a využívají více instagram a snapchat. ALE naopak starších lidí na faceboobku přibývá a celkově počet uživatelů facebooku neustále roste. 

K čemu je propagace webu na facebooku?

K čemu je propagace webu na facebooku?

V předchozích článcích jsem vysvětlovala proč je dobré zvyšovat na svém webu návštěvnost - jednoduše řečeno - jste lépe dohledatelní a také díky e-booku sbíráte kontakty. Dnes vysvětlím jak propagovat a co propagace způsobí.

 

Stránka nemovitosti je prostě zázrak

Stránka nemovitosti je prostě zázrak

Asi se všeobecně shodneme na tom, že klienti – majitelé nemovitostí, jsou čím dál více náročnější. A konkurence roste. Realitní makléř, aby si klienta získal, musí být skutečně přidanou hodnotou. 

50% ho
tovo

10 dní aplikace zdarma

Na jaký e-mail Vám můžeme poslat přístup do aplikace?

(pokud e-mail s přístupy nedorazí do 5 minut, zkontrolujte také hromadnou a spam složku)